پیش‌ فروش آپارتمان در اصفهان

با افزایش قیمت مسکن در ایران، بسیاری از مردم به خرید آپارتمان‌های پیش‌ فروش روی آورده‌اند. گرانی مسکن باعث شده مردم به‌راحتی نتوانند مسکن آماده را خریداری کنند. همین امر مزایای پیش‌ فروش آپارتمان در اصفهان را بسیار پررنگ‌تر از گذشته کرده است. بودن. فروش قبل از اتمام پروژه‌های ساختمانی به یک پدیده رایج در بازار مسکن تبدیل می‌شود.

 

 

همه ما همیشه به دنبال فرصت‌هایی هستیم که بتوانیم در آن پیشرفت کنیم . معامله‌هایی انجام دهیم که سود بیشتری داشته باشند. خرید خانه‌های پیش‌ فروش یکی از شرایطی است که منجر به سود کلانی می‌شود.

پیش‌ فروش آپارتمان در اصفهان ۱۴۰۰

اصطلاح Presale به افرادی گفته می‌شود که قبل از اتمام ساختمان یا حتی قبل از شروع ساخت یک واحد مسکونی برای فروش ارائه می‌دهند.

امروزه به دلیل افزایش قیمت آپارتمان در سال‌های اخیر، هم‌زمان با کاهش قدرت خرید مشتریان، پیش‌ فروش آپارتمان در اصفهان از رونق زیادی برخوردار شده است. وقتی حداقل در دهه گذشته به آمار بازار مسکن اصفهان نگاه می‌کنیم. متوجه می‌شویم که درصد بسیار زیادی از مردم برای خرید خانه، پیش‌ فروش آپارتمان در اصفهان را ترجیح می‌دهند.

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می‌شود پیش‌ فروش آپارتمان در اصفهان روزبه‌روز در بین مردم، مخصوصاً در سال ۱۴۰۰ جایگاه ویژه‌ای پیدا کند. زیرا در صورت عدم تکمیل ملک، قیمت پیش‌ فروش یک آپارتمان قطعاً کمی ارزان‌تر از قیمت همان آپارتمان در شرایط آماده است. پس از اتمام ملک اگر بازار در همان وضعیت باشد، خریدار می‌تواند آپارتمان خریداری شده را گران‌تر بفروشد و سود کسب کند.

پیش‌فروش آپارتمان در اصفهان

شرکت پیش‌ فروش آپارتمان اصفهان

امروزه با افزایش هزینه‌های زندگی و همچنین کاهش درآمد، خرید خانه به رویایی دست‌نیافتنی برای مردم تبدیل شده است. ما برای تحقق بخشیدن به رویاهای شما با فرصت‌های باورنکردنی پیش‌ فروش واحه‌های مسکونی در اصفهان و مدیریت صحیح هزینه‌ها اینجا هستیم.

گروه تخصصی ساختمانی ساتراپ باسابقه‌ای درخشان و طولانی در زمینه پیش‌ فروش آپارتمان در اصفهان، تجاری و اداری در اصفهان کمک شما خواهد بود؛ تا با آسان‌ترین و ایمن‌ترین راه به خواسته خود برسید. یکی از مهم‌ترین مراحل پیش‌ فروش آپارتمان در اصفهان داشتن مجوز ساخت از شهرداری و تهیه یک گواهی فنی مستقل برای هر واحد آپارتمان، جایی که مشخصات و جزئیات کامل در آن وارد می‌شود، قانونی است. گروه ساتراپ تمام مراحل را به‌صورت قانونی گذرانده و آماده خدمت‌رسانی به همه عزیزان است.

پیش‌فروش آپارتمان در اصفهان

پیش‌ فروش آپارتمان در خانه اصفهان

کسانی که قصد خرید خانه و مالک شدن در خانه اصفهان را دارند، باید از تمامی مزایای خرید از شرکت پیش‌ فروش آپارتمان آگاهی کامل داشته باشند. همان‌طور که از نام آن مشخص است، پیش‌ فروش آپارتمان به معنای فروش آپارتمان‌هایی است که هنوز به طور کامل به اتمام نرسیده‌اند و مشتری می‌تواند با پرداخت هزینه و پیش‌ خرید آپارتمان همراه با مراحل ساخت، از مزایای دیگری نیز بهره‌مند شود. همچنین از فروش آن نیز سود خواهد برد.

برخی از مزایای پیش فروش آپارتمان در خانه اصفهان:

  • یک مزیت قیمت آن است که قطعاً بسیار کمتر از یک آپارتمان آماده است. در صورت تمایل مشتری، پس از اتمام آپارتمان می‌تواند آن را با قیمت بالاتری بفروشد و سود کسب کند.
  • قیمت آپارتمان پیش فروش طی مراحل ساخت به صورت اقساط پرداخت می‌شود و ممکن است چندین ماه به طول بیانجامد.
  • طراحی داخلی را می‌توان به سلیقه مشتری تغییر داد و این یک مزیت بزرگ است.
  • تمام مراحل ساخت آپارتمان از ابتدا تا انتها برای مشتری قابل مشاهده است و هیچ چیز برای او پنهان نمی‌ماند.

پیش‌فروش آپارتمان در اصفهان

پیش‌ فروش آپارتمان در اصفهان قسطی

پیش فروش در ایران حدود 7 یا 8 سال است که وجود دارد و افراد زیادی را برای اسکان افرادی که می خواهند با بودجه محدود خانه ای داشته باشند جذب کرده است که این بزرگترین مزیت در بحث پیش فروش آپارتمان ، پرداخت قراردادهای اقساطی و وامها. مواردی که در بحث پیش فروش گرفته شده و کمک های مالی برای پیش فروش مسکن گرفته شده است می تواند ذکر شود.

اقساط پرداخت شده در بحث پیش‌ فروش تجاری بسیار سنگین‌تر از اقساط پیش‌ فروش آپارتمان است که این امر به دلیل هزینه بالای پیش‌ فروش مغازه است.

پیش‌فروش آپارتمان در اصفهان

پیش‌ فروش آپارتمان در اصفهان با وام

در اصفهان، برخی از تعاونی ها که توانایی اعضای خود را برای پرداخت کمتر از پیشرفت پروژه ببینند یا حتی این موضوع را قبلاً نیز در نظر گرفته­اند، مبلغی را به عنوان وام برای هر واحد در نظر می‌گیرند تا روند ساخت را تسریع کند. وام در واحد گنجانده شده است و پرداخت اقساط وام پس از تحویل واحد شروع می‌شود. معمولاً چنین واحدهایی که به‌عنوان وام در هر واحد در نظر گرفته می‌شوند و دارای شرایط بازپرداخت طولانی مدت هستند، برای خریدار جذاب هستند و مشتری بیشتر تمایل به پروژه‌ها دارند. وام‌گیرندگان تمایل نشان می دهند.

از نظر خریدار، اگر شرایط مطابق با آنچه ذکر شد در نظر گرفته شود، وسوسه‌انگیز است؛

قیمت تمام شده یک واحد ۱۰۰ متری به طور مثال ۲٫۵ میلیون است و ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون آن را به‌عنوان پیش‌ پرداخت می‌پردازد. و مابقی یا حتی بخشی از آن را به‌عنوان وام کسر می‌کند. بخشی را نیز به‌صورت اقساط پرداخت می‌کند. در این صورت مشتری می تواند به طور جدی به فکر خرید این واحد باشد و در نتیجه اقدام به خرید کند.

در پایان باید گفت که پروژه های پیش فروش دارای وام برای خریدارانی که درآمد اولیه آنها بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان است مناسب است .اما تنها در صورت نهایی بودن وام آن پروژه و انتقال آن ، در پایان شما به عنوان یک خریدار می توانید در صورت تأیید این دو پیش شرط در مورد مقدار کل وام و میزان سود و زمان بازپرداخت. همچنین می‌توانید با شخصی که با امور بانکی و وام آشنا است مشورت کنید، اینکه آیا وام ارزش زمان بازپرداخت و سود را دارد یا خیر؟

پیش‌فروش آپارتمان در اصفهان

کلام آخر 

یک آپارتمان، همان‌طور که در قانون آپارتمان تعریف شده است، یک واحد مستقل در یک ساختمان چندطبقه است. که دارای عملکرد مسکونی یا تجاری است که امروزه فروش آن به صورت پیش فروش بسیار رایج است. تجربه موفق ما در زمینه پیش فروش آپارتمان در اصفهان گواه سخنان ماست.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیش فروش انواع آپارتمان در شهر اصفهان و یا مشاوره می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

5/5 - (5 امتیاز)
فهرست