خرید و فروش ویلا در اصفهان

چه کسی از زندگی در خانه حیاط دار با اتاق‌های بیشتر و فضای آفتابی متنفر است؟زندگی در ویلاها برای اصفهانی‌ها نوعی احساس نوستالژی دارد. از طرف دیگر، یکی از فرهنگ‌های اصفهان که تأثیر زیادی در انتخاب خانه‌های آنها دارد، دور هم جمع‌شدن آنهاست. این امر باعث بیشتر شدن خرید و فروش ویلا در اصفهان است.

 

 

به دلایل اقتصادی و تورم‌های زیادی در این سال‌های اخیر، افراد برای حفظ سرمایشان تصمیم به خرید و فروش ویلا در اصفهان می‌گیرند. اگر ویلای مناسبی خریداری شود می‌تواند سرمایه‌گذاری فوق‌العاده‌ای به شمار آید.

خرید و فروش ویلا در اصفهان

خرید و فروش ویلا در اصفهان یک نکته بسیار مهم دارد آن هم محله است. اصفهان محله‌های مختلفی دارد و هرکدام خیابان و کوچه‌ای باارزش بالایی دارند. خیابان‌هایی مانند مرداویج، آتشگاه و … که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

فروش باغ در آتشگاه اصفهان

اگر به دنبال خرید باغ با قیمت‌های مناسب در اصفهان هستید بهترین مکان آتشگاه اصفهان است.

به علت نزدیکی این محله به آب، فروش باغ در آتشگاه اصفهان بسیار زیاد می‌باشد. به علت قدیمی بودن این محله و وجود آتشگاه اصفهان از دوران ایران باستان، باغ ویلاهای این منطقه کاهگلی هستند. ولی با وجود علم کافی، این باغ‌ها به روش اسکلت بتنی که یکی از روش‌های رواج یافته ساخت است، بازسازی و حتی ساخته شده‌اند.

خرید ویلا در اصفهان ارزان

 

خرید و فروش ویلا در اصفهان

 

اصفهان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای ایران، با جاذبه توریستی و گردشگری دارای بهترین ویلاها با بهترین قیمت‌ها است. خرید ویلا ارزان در اصفهان، به معنای پایین بودن کیفیت نیست. کلمه ارزان در خرید و فروش به معنای این است که این املاک با نظر مشاورین و طبق پارامترهای مشخص مانند متراژ، محله، زیربنا، سال ساخت و … قیمت‌گذاری می‌شوند. به نسبت دیگر ویلاها، این املاک که تعداد آنها در اصفهان نیز بی‌شمار است دارای قیمت مناسب‌تر و پایین‌تری هستند.

از طرفی شهر اصفهان به علت گردشگری بودن آن ویلاهای زیادی در نواحی مختلف شهر دارد. خریداران می توانند با خرید و فروش ویلا در اصفهان، با مناسب‌ترین قیمت اقدام کنند. افرادی که در شهرهای دیگر زندگی می‌کنند و تمایل به سفر به این شهر را دارند، می‌توانند با خرید ویلای شخصی خود با نازل‌ترین قیمت، در طول سفر خود اقامت راحتی در بهترین مناطق اصفهان داشته باشند.

خرید و فروش منزل ویلایی در اصفهان

 

خرید و فروش ویلا در اصفهان

 

خانه ویلایی‌هایی با بهترین امکانات، حیاط‌های بزرگ و دلباز، طراحی فوق‌العاده در محیط‌های عالی و آرام در اصفهان به فروش می‌رسند. خرید و فروش ویلا در اصفهان با بهترین قیمت‌ها و در بهترین مناطق اصفهان امروزه بسیار رواج پیدا کرده است. این منازل ویلایی که توسط بهترین طراحان اصفهان، طراحی و ساخته شده است، امروزه توجه بسیاری از افراد را که تمایل به خرید مکانی برای استراحت از کار و تفریح دارند را جلب کرده است.

خانه ویلایی در اصفهان

خرید و فروش ویلا در اصفهان

ویلا به خانه‌هایی گفته می‌شود که از چهار جهت به بیرون راه دارند. این ساختمان‌ها را معمولاً خارج از شهر و در مناطق خوش‌آب‌وهوا با ویوی زیبا می‌سازند.

با رشد روزافزون جمعیت و نیاز مردم به خانه، شرکت‌ها زیادی جهت ساخت خانه‌ها با طراحی‌های مختلف و دلخواه مردم هر منطقه به جود آمده است. در این شرکت‌ها که تعدادشان در اصفهان نیز بسیار است، روند ساخت خانه و ویلاها انجام می‌شود.

روند ساخت خانه ویلایی در اصفهان چند گام اساسی و مهم دارد که باعث افزایش خرید و فروش ویلا در اصفهان می‌شود.

اولین و اساسی‌ترین آن طراحی ویلا است. اصفهان، مهد هنر ایران، با کمک طراحان و معماران ماهر اصفهانی، ویلاهای بسیار زیبا در طرح‌های سنتی و مدرن طراحی می‌شود.

بعد از طراحی ویلا مرحله گودبرداری آن است. پس از نقشه‌کشی و مشخص‌شدن مکان ساخت ویلا، آن را گودبرداری می‌کنند. برای راحت‌تر بودن کار، مکان اجرای پروژه را با استفاده گچ و ریسمان مشخص می‌کنند.

پس از گودبرداری، مرحله بتن‌ریزی و اجرای اسکلت است. استفاده از بتن مرغوب و میل‌گردهای مقاوم، سازه از دوام و استحکام بالاتری برخوردار خواهد بود.

خرید و فروش ویلا در اصفهان

بعد از آنکه اسکلت ساختمان اجرا مرحله دیوارکشی ویلا شروع میشود.از جمله موارد مهم در دیوارکشی باید به ورودی‌ها، خروجی‌ها، محل قرارگیری سیستم‌های تهویه و … اشاره کرد.

مرحله بعد ساخت سقف ویلا است. سقف خانه ویلایی در اصفهان در دو طرح ساده شیب‌دار است. سقف ساده را می‌توان هم‌زمان با اجرای سازه ایجاد کرد اما برای ساخت سقف‌های شیب‌دار باید از متخصصین این کار کمک گرفت.

نماکاری ویلا مرحله بعدی است که برای آن می‌توان از مصالح مختلفی استفاده کرد اما بهترین آنها سنگ است که دوام بالاتری دارد و برای خرید و فروش ویلا در اصفهان مناسب‌ترین گزینه است.

اخرین مرحله دکوراسیون داخلی است که طراحان ماهر اصفهانی با توجه به فضا و سلایق مردم اصفهانی فضای داخلی بی نظیری را طراحی می کنند.

پس از پایان ساختمان اصلی نوبت به محوطه سازی است. خانه ویلایی در اصفهان با آیتم‌هایی شامل گل‌وگیاه، آلاچیق، استخر، آب‌نما، باربیکیو و … محوطه‌سازی می‌شود.

خانه حیاط‌دار در اصفهان

 

خرید و فروش ویلا در اصفهان

 

داشتن حیاط یکی از بهترین آپشن‌هایی است که یک ویلا می‌تواند داشته باشد. در حیاط ویلا می‌توان زیباترین محوطه‌سازی‌ها را انجام داد. چند نمونه محوطه‌سازی در زیر معرفی شده است که طراحان اصفهانی از آنها در طراحی محوطه ویلا استفاده می‌کنند.

  1. استفاده از آلاچیق: یکی از معروف‌ترین محوطه‌سازی‌ها با استفاده از آلاچیق است. علاوه بر زیبایی که در محیط ایجاد می‌کنند برای راحتی افراد نیز بسیار کاربردی هستند.
  2. استفاده از آب‌نما: با نصب آب‌نما در گوشه‌ای از حیاط می‌توانید جلوه خاصی به محیط خود ببخشید. حتی می‌توانید با نورپردازی یا موزیکال کردن آن فضایی متفاوت در حیات خود ایجاد کنید.
  3. محوطه‌سازی با نورپردازی: هر محوطه‌ای با یک نورپردازی اصولی جلوه‌ای زیباتر و شیک‌تری پیدا کرده می‌کند.
  4. ساخت استخر: وجود یک استخر در فضای حیاط ویلا یکی از لوکس‌ترین گزینه‌هایی از است که می‌توان اعمال کرد.

موارد گفته شده در بالا نمونه کارهایی است که شما می‌توانید در حیاط ویلا خود انجام دهید تأثیرات مطلوبی که در نمای خانه‌تان خواهد گذاشت را ببینید.

 

خرید خانه ویلایی در ملک شهر اصفهان

خرید و فروش ویلا در اصفهان

ملک شهر اصفهان که در منطقه ۱۲ اصفهان واقع شده است، یکی از بزرگ‌ترین محله‌های این شهر است. وجود اماکن تفریحی و خدماتی در آن باعث شده است که این محله جزو بهترین مراکز با امکانات رفاهی بالا محسوب شود. بسیاری از مردم اصفهان علاقه زیادی برای سکونت در این منطقه دارد. خیابان‌ها و کوچه‌های متعدد آن شامل خانه‌های ویلایی و ساختمان‌های متعددی است. ازآنجایی‌که این محله از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است، ویلاهای زیادی برای فروش به مردم در آن وجود دارد. اگر شما تمایل به خرید خانه ویلایی دارید قطعاً ملک شهر اصفهان یکی از بهترین گزینه‌های موجود و پیش‌روی شما است.

قیمت خانه ویلایی در مرداویج اصفهان

 

خرید و فروش ویلا در اصفهان

 

مردوایج محله‌ای در جنوب شهر اصفهان و جزء منطقه شش است. از محله‌­های قدیمی و خوش­‌نشین شهر اصفهان است. به علت موقعیت این محله و سطح دسترسی آن به دیگر محله ها، همچنین وجود اماکن تفریحی،فرهنگی و تاریخی در این محله، باعث شده تا افراد زیادی در آنجا ساکن باشند. مرداویج از محله‌های گرانقیمت و محل سکونت افراد ثروتمند است. هم شامل خانه­‌های ویلایی و حیاط‌دار و هم آپارتمان­‌های لوکس و مدرن است.

قیمت ملک در محله معروف مرداویج بسیار بالا است. بازه قیمت خانه ویلایی در این محله  با توجه به متراژ، محل و امکانات ویلا متفاوت است. ولی به طور متوسط قیمت هر متر مربع آپارتمان در آن از حدود متری ۳۰ میلیون شروع شده و به قیمت­‌های بالاتری می‌رسد.

جهت مشاوره در زمینه خرید و فروش ویلا در اصفهان با ما در ارتباط باشید.
5/5 - (1 امتیاز)
فهرست